وصال امام زمان
وبلاگ فرهنگ
وبلاگي فرهنگي _ مذهبي

اللهم .... وصال امام زمان نفس بده سخنان رهبر درباره انتظار فرج لوازم استقامت در راه حق 1 لوازم استقامت در راه حق 2 عاقبت پيروان باطل عاقبت پيروان حق انديمشك به سمت نور نماز آقا در بيمارستان شعر آقا در حضور هنرمندان به ملاقات رفته سايه مستدام رهبر خط مقدم جبهه خطرات ماهواره و جنگ نرم سخن شهيد مطهري تنها خدا نامحرم بود اي پيامبر به همسران و دخترانت بگو...


وصال امام زمان

گفتم شبي به مهدي اذن نگاه خواهم

گفتا كه من هم از تو ترك گناه خواهم

گفتم شبي به مهدي بردي دلم ز دستم

من منتظر به راهت شب تا سحر نشستم

گفتا چه كار بهتر از انتظار جانان

من راه وصل خود را بر روي تو نبستم

گفتا حجاب وصلت باشد هواي نفست

گر نفس را شكستي، دستت رسد به دستم

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: امام زمان (عج)، ،

نویسنده : باران تاریخ : جمعه 28 شهريور 1393


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به وبلاگ فرهنگ مي باشد.